tjeeeeenaaaaa bloggen!!!

Jaa nu var det ett jävlans tag sen jag skrev här. igentligen har jag ingen lust att skriva här nu heller. Fråga mig inte varför för jag har ingen aning själv varför.... Men men, jag har haft mycket för mig det senaste, som har haft med skolan och allt utanför skolan att göra. Har gjort en massa skojj. Kan inte komma på nått som inte varit skojj de senaste.
Det är klart att man har sina dagar. Men man gör sina dagar till vad det blir.

Idag kom mamma från Libanon. Hon har varit där i två hela veckor och jag har saknat henne. Mina systrar är fortfarande där =) Jag kanske reser till Libanon i sommar och efter det blir det en road trip i Europa=). Vi ska blandannat besöka Spanien, Frankrike, Belgium och länder där emellan.

Jag har inte haft tillgång till kamera nu på ett tag och så kommer det bli för hela sommaren om inte jag köper en ny hhehe.

Men shit va jag skriver, jag som inte ens kände för att skriva...
jaja min dator dör snart för laddaren  är sönder och den andra laptopen är på lagning

Vi hörs... om inte imon så kanske om några månader!!    nä skojja , jag ska försöka uppdater mer....

Ha det BRAAA FOLK

Kommentarer
Postat av: Emma^^

Hej!



Jag undrar hur man gör för att få en sån text som är i slutet av alla inlägg. Jag har varit inne ¨på designadinblogg.se men när jag klickar på länken funkar det inte...:D



Kramar<3

2010-01-08 @ 14:33:09
URL: http://bloggaremma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0