18 år!!

Förlåt för min dåliga uppdatering!
I fredags så vilade jag för att jag skulle vara på topp inför lördagen då jag fyllde 18år=)=)
de var jätte kul i lördags, tog några bilder men Ranas kamera. Först var vi på rumpanbar och åt middag, sen så förfestade vi i min storebrors lägenhet och sen gick vi ut på Mingel en stund för sedan var de dags att gå tillbaka till lägenheten, Har ju vänner som inte är 18 år än!
Fick en massa härliga presenter som jag ska ta kort på och lägga upp i bloggen,  men en annan dag
 Här kommer lite bilder från i lördags.








och en massa fler bilder, nu blev jag lite trött bara, har så sjukt mycket plugg och är fortfarande sjukt förskyld. men men ska nog ta och käka sen sova. Nattie=)=)

ps. de kommer fler bilder, dock fick kameran vara kvar i lägenheten när vi var ute i mingel, har inga bilder där ifrån:/

Kommentarer
Postat av: Sandra

Grattis i efterskott!

2009-03-09 @ 21:51:07
URL: http://saandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0