ALLT GÅR!

Mitt motto är: Allt går, alla drömmar du har , vad du än önskar dig, vad du än vill bli , KAN DU!
De är sant. Bara du vill och inte begränsar dig själv så kan du uppnå vad du vill. Tänk inte : de är dem, de räcker inte för mig. För du kan bli dem. Du är den enda som begränsar dig själv. Det är du som avgör hur ditt liv ser ut och kommer att se ut.
Gillar du hur du lever nu så är det du som  har skapat det "bra" i ditt liv.  Tänk på att en positiv tanke leder till en annan och tvärt om en negativ tanke leder till en annan.
I somras blev jag världens neggativaste person som finns. Hatade allt,, det fanns inget som var bra enligt mig, de fanns ingen mening med livet. så kände jag innan. Jag vet att de finns många som känner så också.  Men de är bara du som kan få dig själv att må bra. Okej med hjälp av andra, men det är dina känslor. Jag hade ingen aning om hur jag skulle göra för att må bättre, innan en underbar vän gav mig tipset att läsa the secret - hemligheten.
Helt ärligt när jag hade läst ut boken förstod jag meningen med livet och mådde så himla bra efteråt .
De är verkligen bara DU som kan ändra  på hur du mår
Tänk på det!!

Nu ska jag sova=) FY fan va sköööönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0