BIK BOK förfest!

Hej!! För någon dag sedan så hade amanda berg en tävlig där man kunde vinna VIP förfest . Jag skrev till henne och kom med=)=)
haha trodde aldrig faktist!

Igår så var jag på halkan I JÖNKÖPING!!! fy fan va lång tid de tog att komma dit, hela 3 timmar dit och tillbaka för att göra halkprov på 15min

De gick jätte bra för mig, när jag själv körde så var jag inte rädd. Bilen snurrade några varv,,men de gick bra.  däremot när jag satt i baksätet och en annan körde höll jag på att pissa på mig, så rädd var jag!

Jag ska snart kila till skolan!! Gick inte på den första lektionen för jag tänkte sova ut lite, så trött som jag var!
NU är jag pigg som en tupp( eller inte)

HA DEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0