dagens outfit


  • Jag är så sjukt sur på min lärare. Hon är dum i huvvet!
    Hon ger så sjukt jävla orättvisa betyg. Hennes prov är det konstigaste som finns
    Men alla arbeten jag gör, så är det omöjligt för henne att ge mig bra betyg!

    Jag har precis slutat skolan, har as mycket plugg.
    har att göra
  • Engelska inlämning ,                          imon                                
  • Franska läxa ,                                 onsdag                                 
  • 2 stycken svenska läxor,             onsdag                                   
  • Narurkunskaps arbete,            torsdag                                      
  • Företagsekonomi prov ,          fredag                                        

  • Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0