Imon smäller det!!!

några timmar kvar och jag blir 18 år!!
Fattta 18 ändå, ända sen man var liten har jag sett fram emot det, vet inte varför, men de är väl känslan av att vara "vuxen"
Fast de är bara en dag som skiljer , jag kommer fortfarande vara samma omogna fan ändå haha.
Jag vill stanna vid 18 års åldern, vill att tiden ska stanna, tanken på att bli äldre skrämmer mig lite faktist, klart man ser fram emot det, men jaa jag vet inte , jag har nog för stora krav på mig själv. Måste börja sänka ribban va fan, jag kan inte ha gjort allt innan jag fyller 20 år, eller? de vill jag iallafall haha, dumt av mig men de känns som om allt är mycket roligare när man gör det i tonåren .


Mina mål detta året:

  • Göra något nytt varje månad och inte samma rutin varje dag
  • Ha kul och njuta meeer av livet , positiv inställning gäller de för mig
  • skaffa körkortet
  • skaffa ett jobb
  • Veta vad jag vill bli
  • sova tidigare och träna mer


Ja de va några av målen som ska uppnås under hela året hehe.
Nu ska jag ta och duscha , känner mig helt trött och orkar knappast lyfta på mig, så kallt får de bli

Ha en underbar fredag så ska jag njuta av min sista dag som 17 årig(;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0