Jag är död!

Helt död i hjärnan och i kroppen, nu orkar jag inte mer, har halvpluggat hela dagen, med det menar jag att jag skriver två rader varje halvtimme, för jag har varit så trött så jag orkar inte plugga. trött hela tiden , va fan de här är onormalt. Jag är slö i hela kroppen. 
Har suttit och försökt göra klart historia arbetet som ska vara inlämnat imon, men de går inte längre....
Får fortsätta med det imon och nöja mig med ett Fucking G i betyg...
Jag klarar inte av att få G i vissa ämnen , blir sur bara jag tänker på det. Jag vet att de låter hur dumt som helst.  Men de funkar inte för min del. Nu är jag så stressad så jag vet inte vad jag ska ta mig till. jag presterar halvt på alla ämnen och teoriprov har jag nästa vecka.... HAR FORTFARANDE INTE BÖRJAT plugga, varför??
Jo för att jag är fucking trött och hinner inte!!

Nu vill jag bara gå och lägga mig och somna. Jag vill somna direkt så att jag inte får någon ångest

VIll ha lov NU NU NU!!! SOMMAR, SOL , KANADA NUU

Kommentarer
Postat av: T

Jättefin blogg! :)

2009-03-20 @ 13:39:55
URL: http://mauui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0