Nattbloggar

Hej!! Tänkte nattblogga innan jag går och lägger mig, är pigg som en tupp. Var precis hos R och R, vi såg på film, HARD CANDY. De va en bra film, jävligt psykologisk film. Men bra!

Imorse mådde jag piss, hade ont i magen och kände mig matförgiftad. Ena stunden var jag varm andra stunden kall. När fan ska jag bli frisk????

Imon blir de plugg dag, fattar inte varför jag tar allt så lugnt nu för tiden, fast igentligen är jag stressad. Jag har så sjuukt mycket plugg 

detta har jag

  • Företagsekonomiprov  på Tisdag
  • Franska läxa till på           Onsdag
  • Stort arbete i historia       Onsdag
  • Natur inlämning                Torsdag
  • Läsa ut en bok( har bara läst hälften, 100 sidor kvar) och göra en bokreflektion   Torsdag
  • PLUS PLUGGA TILL KÖRKORTET

Jag har inte börjat på något utav det ovanstående förutom läst halva boken(som ska vara inlämnat på torsdag) och läst lite i teoriboken för körkortet.
Detta är bara för nästa vecka, veckan efter det ser det så mycket värre ut!
GLÖM  det med att jag sa att jag inte var stressad, efter att jag gjorde denna listan så känner jag mig en aning MYCKET MER STRESSAD

NU måste jag sova, få lite sömn så att jag ska orka med dagen imon.
GODNATT !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0