OJ!!

Tiden går verkligen fort. de var tre dagar sedan jag bloggade , men det kändes faktist som  igår... hmm..
Ìallafall , jag har inte gjort  nått speciellt. Idag körde jag bil hela dagen, träna träna träna innan uppkörningen. Sen lämnade jag några CV här och där , efter det shoppade jag. efter efter det haha så åt jag tårta=)= ) mina föräldrars  bröllops dag. Och nyss kom jag hem, har hjälpt mina vänner med att fixa lokalen inför imorgon för då blir de PARTY!
Ska bli så kul. Speciellt efter denna f**t veckan med mycket plugg och sjukan.

Detta är nytt


Köpte dessa från Raglady - 500kr

Dessa från Raglady kommer inte riktigt ihåg priset...

köpte även en spetskjol och en spets topp fast glömde ta bilder ..

LÄGG DAGS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0