Söndag=

som alla vet PLUGGDAG.
Igår hade jag jätte kul. Tack för en underbar dag igår BEXII=)
Kom hem efter lokalfesten med världens huvudverk , så jag gick och la mig direkt.. men kunde jag somna??? NEJ
Sov inte något på hela fucking natten. Rikigt störande och jag ville bara sova för att inte känna huvudvärken. Somnade i morse men gick upp kl 11 igen. Sedan dess har jag bara varit hemma och försökt komma på vad jag ska prata om på nationella provet i Svenskan som jag ska ha på tisdag
de ska vara en muntlig redovisning.

haha jag skrev detta inlägget för två timmar sedan, sen var jag tvungen att kolla en sak innan jag fortsatte , så glömde jag att fortsätta

Nu ska jag fortsätta plugga för jag kommer inte ihåg vad jag skulle skriva


have a fortsatt Nice day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0