6 saker

1. är du singel?:  YEs
2. är du lycklig?: Ja , för det mesta
3. är du uttråkad?:  Nej, hehe fast än jag gör detta
4. är du ledsen?: Nej
5. är du italienare?:  Nej
6. är du cooling?:  Om jag är

SAKER OM DITT KÄRLEKSLIV:

1. tror du på kärlek vid första ögonkastet?: oh yeah
2. har du någon gång blivit sårad?: AH
3. har du någonsin tänkt på samma tjej/kille flera gånger under samma natt?: Ah
4. har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för henne/honom?:   YES
5. har du strulat med någon under de två senaste veckorna?: nepp
6. gillar du någon just nu?: nej

SENASTE

1. telefonsamtalet du fick?: Malin tror jag
2. personerna/personen du var med?:  Rima, Zahra ( idag)
3. roligaste grejen som hänt?:  Igår spelade jag ett ballt spel med Rach och Bex, förrigår hände för många roliga saker när vi nattade  ute
4. personen du smsade: Rabi
5. du tillbringade natten med? Idag = själv
6. du kramade?:  Rima
 

Nästa...

Namn: Zeinab
Ålder: 18
Piercingar: öronen
Tatueringar: snart , riktigt snart har jag en eller flera wohoo
Skostorlek: 38
Hårfärg: mörktbrunt /svart
Önskar du att du bodde någon annanstans?  JA!! vill flytta
Dricker du sprit? det blir ett stolt nej
Vad är du rädd för: SPINDLAR USCH
Gillar du att tvätta: vadå tvätta? tvätta existerar inte i min värld
Gillar du berg&dalbanor? HELL YEAH


Senaste
Film du hyrde: Twilight
Låten du lyssnade på:  Big in Japan
Låten som du hade på hjärnan:  where is the party 
Låten du laddade ner:  Ingen
Personen som ringde dig:  Malin
Personen du ringde:  Rabi
Tv program du tittade på:  kommer inte ihåg
Personen du saknade:   de blir fan en jävligt lång lista och för att förkorta den  så kan jag säga alla släcktingar i LIBA


För eller emot?
Emo: DON'T CARE
Otrohet: Emot som fan!!
Att "strula runt": bryr mig inte
Skilsmässa: för
Utnyttja någon: Emot
Sex före äktenskap:
  för


Favorit?
Mat:
thai
Låt:  captain jack 
Dryck: 
 sockerrörs dricka 
Klädesplagg:
  allt som kallas för snyggt
Syssla:  Hoppa runt naken!!!   
Sport: INGEN!!
Film:  gissa =)     TWILIGHT whoohoo
Artist/!   vet inte gillar många 


Har du någonsin?
Gråtit över en kille: 
ja du hmm....
Gråtit över en kompis:  Ja 
Ljugit för någon: 
tyvärr
Varit i slagsmål:  tror inte det
Dansat tills du svimmat: haha nej
Blivit doppad i toan:
nej
Knarkat:  Nej
Blivit inlåst?  haha jaa
Spytt:  vem fan har inte det?
Varit full:  yes på luft
Blivit arresterad? räknas när man var liten och lekte tjuv och polis?
Ramlat i skolan: Ah haha

Nä fy fan va boring dessa var. aja HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0