grilla och sova i hytta

Igår bestämde vi tjejer att åka in till kullavik och tälta!! SOM ALLA mina vänner vet så HATAR jag sova ute, jag vågar knappast sitta på gräs för att de kan finnas kryp som kommer krypa upp i ryggen på mig och SPINDLAR. Har världens fobi för spindlar!!

Iallafall när vi kommer till stället .Jag körde så säger Natalie, "där ska vi sova" jag tvärbrosmar och skriker ut SKOJAR DU !! sen så tänkte jag , va fan de är klart hon skojjar, inte ska vi sova i en åker med gräs som når till knäna och en äcklig skabbig gammal hytta med antagligen tusen äckliga spindlar!!   MEN självklart skojjar hon inte...

Men tjejerna la fram sittunderlag och  ánnat så vågade jag mig fram och satte mig där med dem i det härliga, hehe

Vi grillade och åt en massa goda saker och sen mot natten tänkte jag att jag skulle sova i bilen, OMÖJLIGT att jag skulle sova ute.... Men när vi väl satt där i sovsäcken så hände det... haha tro det eller ej , men jag sov där ute , kan fortfarande inte tro det haha

ps. på tal om nått helt annat, jag var och hämtade körkortet:D wohoo


Lägger in gårdagens outfit här lite senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0