JAG HAR FÅTT KÖRKORTET!!!!!

I lördags körde jag upp i kungälv, det var första gången jag var där och jag körde perfekt och fick för fan körkortet!!
Asså när han sa godkänt då hoppade till och skrek av glädje, skuttade ut ur bilen där pappa väntade helt nervös!!
De va fan det bästa , det är helt underbart att ha körtkortet , ÄLSKAR DET!!!
JAG HAR FÅTT KÖÖÖRKORTET :D

Sen skulle jag köra själv till min kompis, känslorna alltså, det var fan sköna de, ni anar inte sicken friiheeeeeeeeeeeeeeeeet.  Jag ´har iallafall gjort massa kul under dessa två dagar och kört runt hihih. Mina händer är fulla med chips så nu orkar jag inte skriva mer
HA de så bra!!!!

Ps fick Twilight filmen av mina två systrar som körkorts present=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0