LOVE my homies!!

Mycket skratt så man nästan pisssade på sig. Tror fan Bex gjorde det iallafall haha . Har varit med mina 'älskde vänner och käkat pizza och oj va vi skrattade.  Var med trippel R:en (Rana , Rachell och Rebecka)  emellan åt kom syrran och drog iväg och sedan kom Emelie . Det var kul som vanligt och skrattar alltid när jag är med dem, får alltid "träningsverk" i käken typ.

En sak jag måste komma ihåg är fan att ta med kameran vart jag än går. Det är så jobbigt annars om man ska ta emot från de andra.....

Nä  nu MÅSTE jag sova. Har en lååååååååååååååååååång dag framför mig imon

Godnatten RANA BANANA (som alltid påminner mig att uppdatera bloggen och hon påminner mig om massa annat också, och vi får inte glömma att hon även leder vägarna , you know lokalsinnet hehe, i would be lost with out her!!)  och alla andra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0